Palautukset ja hyvitykset

Maksun palautus

Useimpien tuotteiden kohdalla, siinä epätodennäköisessä tapauksessa, että tuotteesi on viallinen, voit palauttaa sen meille hyvitystä tai vaihtoa varten 30 päivän kuluessa ostosta. Palautuksen palautusta ei voida saada tästä syystä.

Palautusoikeus edellyttää, että tuotteesi on käyttämätön ja samassa kunnossa kuin sen vastaanotit. Sen tulee olla myös alkuperäisessä pakkauksessa.

Palautus (jos mahdollista)

Kun palautuksesi on vastaanotettu ja tarkastettu, lähetämme sinulle sähköpostin, jossa ilmoitamme, että olemme vastaanottaneet palautetun tuotteen. Ilmoitamme sinulle myös hyvityksen hyväksymisestä tai hylkäämisestä. Jos sinut hyväksytään, hyvityksesi käsitellään ja hyvitys lisätään automaattisesti luottokorttiisi tai alkuperäiseen maksutapaasi tietyn ajan kuluessa.

Viivästynyt tai puuttuva palautus (jos mahdollista)

Jos et ole vielä saanut hyvitystä, tarkista ensin pankkitilisi uudelleen.

Ota sitten yhteyttä luottokorttiyhtiöösi. voi kestää jonkin aikaa, ennen kuin hyvityksesi on virallisesti postitettu.

Ota yhteyttä myös pankkiisi. Usein käsittely kestää ennen kuin hyvitys lähetetään.

Jos olet tehnyt kaiken tämän etkä ole vieläkään saanut hyvitystäsi, ota meihin yhteyttä yhteydenottolomakkeellamme.

Vaihto (jos mahdollista)

Vaihdamme tuotteet vain, jos ne ovat viallisia tai vaurioituneet. Jos haluat vaihtaa sen samaan tuotteeseen, lähetä sähköpostia yhteydenottolomakkeellamme.

Rahti

Kerromme sinulle sähköpostitse, minne lähetät tuotteesi palautettavaksi.

Olet itse vastuussa tuotteen palautuksen toimituskulujen maksamisesta. Toimituskuluja ei palauteta. Jos saat hyvityksen, palautuksen toimituskulut vähennetään hyvityksestäsi.

Vaihdetun tuotteen saapumiseen kuluva aika voi vaihdella asuinpaikastasi riippuen.

Jos lähetät yli 75 euron lähetyksen, kannattaa harkita jäljitettävän lähetyspalvelun käyttöä tai kuljetusvakuutuksen ostamista. Emme takaa, että saamme palautettua tuotetta.